måndag 31 december 2012

Svantes valpar är 8v och söker nya hem

Igår var jag och besökte mina "barnbarn" ;) (Svantes valpar) hos Tina som äger Edith. Med mig hade jag Felix, Elin, Fanny och Linn. Felix och Elin hade bakat mjuk pepparkaka i världsklass. Vi möttes av fyra helt underbara valpar som redan lärt sig sitta på kommando och kissa på tidningarna som låg utlagda för ändamålet <3 data-blogger-escaped-br="br">
De här småttingarna var nog bland de sötaste jag sett :) och de var så nyfikna, busiga helt underbara små individer som vinglade runt oss och ville bli klappade och gosade med.

De tre killarna söker nya hem och ska bara veterinärbesiktas och registreras, sen är de redo :)

Leone som är uppfödare, klämde igenom valparna och gav fina utlåtande som står under bilderna.

De bor hos Tina Randerz tinarand@gmail.com. Är du intresserad så maila Tina!

/stolt "Farmor"


Tore <3 (Foto: Leone Nyman)
Tore: ställer sig korrekt fritt och via hand. En pälskvalite att dräpa för, rak och fin svans, ett underbart bakställ, vackert huvud och långa öronläder


Torsten <3 (Foto: Leone Nyman)
Torsten: en mer högrest liten herre, mycket bra svans, vackert huvud och bra bakställ, bra i front, bra pälskvalite

Tesla <3 (Foto: Leone Nyman)
Tesla: stannar i familjen

Tage <3 (Foto: Leone Nyman)
Tage: en lite mindre hane med fin haka och svans, vackert huvud och ok vinklad runt om


Fanny och Torsten


Trött valpsing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar